Advertisement

Kampanie i Promocje

  • 5 lutego wystartowała globalna kampania reklamowa bezcukrowych gum do żucia Orbit® z udziałem hollywoodzkiej gwiazdy filmowej Antonia Banderasa. Reklama „Zerwij z resztkami jedzenia” ukazuje Antonia Banderasa, obok animowanej kolekcji złośliwych postaci „jedzonek”, które w humorystyczny sposób wprowadzają temat zerwania. Orbit® to wiodąca marka bezcukrowych gum do żucia,... Czytaj więcej »

  • Wiosna zabawi na dobre

    Poniedziałek, 04 lutego 2013

    Finlandia® Vodka, swoją najwyższą jakość i czystość zawdzięcza niezmiennie unikalnym składnikom, z których jest produkowana. Czytaj więcej »

  • Filmowe koktajle z wódką Grey Goose

    Poniedziałek, 04 lutego 2013

    Tegoroczny sezon najważniejszych nagród filmowych zbliża się wielkimi krokami. Jak co roku, uroczystym galom i zebranym na nich gwiazdom, towarzyszyć będzie marka Grey Goose. Ambasadorzy francuskiego trunku, specjalnie na tę okazję przygotowali unikalną kolekcję koktajli, inspirowanych najlepszymi produkcjami ubiegłego roku. Czytaj więcej »

  • Promocja Majonezu Kieleckiego 700+150 ml

    Poniedziałek, 04 lutego 2013

    Święta Wielkiej Nocy to okres wzmożonych, przedświątecznych zakupów. W tym czasie na naszych stołach nie może zabraknąć jednego z podstawowych składników wielkanocnego śniadania - majonezu. Majonez Kielecki, produkowany przez WSP „Społem” od 1959 roku, wytwarzany jest według tradycyjnej receptury. Czytaj więcej »

  • Kolejna odsłona kobiecej przyjemności

    Poniedziałek, 04 lutego 2013

    Postindustrialne wnętrza Soho Factory ponownie wypełniła eklektyczna mieszanka trendów z największych światowych stolic mody. Tym razem zimową Warszawę zaczarował pokaz projektanckiego duetu Bohoboco, który tworzą Kamil Owczarek i Michał Gilbert Lach. 23 stycznia zaprezentowana została wiosenno – letnia kolekcja BOHOBOCO SS 2013, utrzymana w charakterystycznym dla artystów,... Czytaj więcej »

  • Przybylska po raz drugi w kampanii NESTLÉ

    Poniedziałek, 04 lutego 2013

    NESTLÉ wychodzi naprzeciw potrzebom mam, które pragną zaoferować swoim dzieciom więcej propozycji pożywnego śniadania. Badanie opinii wyrażanych przez mamy w czasie dyskusji w Internecie pokazało, że wiele z nich porusza temat cukru w diecie swoich dzieci*. Zwracają uwagę na ilość tego składnika w posiłkach i starają się go ograniczać. Czytaj więcej »

  • Artyści dla Jacobs

    Czwartek, 31 stycznia 2013

    Pod hasłem „Artyści dla Jacobs” Kraft Foods Polska rozpoczął kampanię promocyjno-wizerunkową marki Jacobs Krönung z udziałem znanych i cenionych artystów. Trzy bliskie relacje w życiu prywatnym i zawodowym: Katarzyna Grochola i Dorota Szelągowska, Natalia i Paulina Przybysz, Anita Lipnicka i John Porter zainspirowane niezwykłą atmosferą spotkania przy kawie Jacobs Krönung... Czytaj więcej »

  • Firma Wrigley, wiodący producent bezcukrowych gum do żucia Orbit®, ogłosiła globalne partnerstwo z międzynarodową gwiazdą filmową Antonio Banderasem. Aktor najbardziej znany z ról w filmach „Shrek”, „Desperado” i „Skóra, w której żyję”, będzie twarzą nowej, zintegrowanej kampanii reklamowej gum Orbit®, która promuje zalety żucia bezcukrowej gumy po każdym... Czytaj więcej »

  • Ruszyła druga odsłona konkursu Remix our Future na projekt butelki piwa holenderskiej marki Heineken. Kampania skierowana jest zarówno do profesjonalnych designerów, jak i miłośników marki Heineken, którzy dzięki specjalnej aplikacji na Facebooku mogą samodzielnie zaprojektować przyszłą butelkę znanego piwa. Konkurs potrwa do 1 marca 2013 r. Zwycięski projekt znajdzie się w... Czytaj więcej »

  • Jack Daniel’s rozgrzewa zimę

    Czwartek, 24 stycznia 2013

    W tym roku zima zapowiada się bardzo gorąco. Już w styczniu w wyselekcjonowanych zimowych lokalizacjach, w których serwowany jest Jack Daniel’s, amatorzy smaku whiskey Old No. 7 mają szansę zdobycia oryginalnych zimowych akcesoriów z logo Jack’a. Czytaj więcej »

  • Świeże piwo serwowane prosto ze specjalnych tanków – wprowadza na ogólnopolski rynek największa polska marka piwa – Tyskie. Po sukcesie na południu Polski, Kompania Piwowarska S.A. zdecydowała się na zainstalowanie tanków w największych miastach w całym kraju, zaczynając od Warszawy. Czytaj więcej »

  • Giercownia Leona

    Poniedziałek, 21 stycznia 2013

    Producent soków, nektarów i napojów Hortex Leon przygotował dla swoich najmłodszych konsumentów serię gier zręcznościowych na smartphony, dzięki którym każde dziecko może wcielić się w postać bajkowego lwa i przeżywać emocjonujące przygody. Jest to możliwe dzięki specjalnym znaczkom (markerom) umieszczonym na 200 ml kartonikach. Czytaj więcej »

  • Leon i Przyjaciele ponownie w telewizji

    Poniedziałek, 21 stycznia 2013

    Rusza kampania reklamowa prezentująca przecierowe soki Hortex Leon w innowacyjnych, zakręcanych saszetkach. W bajkowym świecie lwa Leon i jego przyjaciół można poznać wszystkie zalety produktu – pyszny smak, jedwabistą konsystencję, wygodne opakowanie. Doceniło je także jury konkursu organizowanego przez miesięcznik Mam dziecko przyznając sokom Hortex Leon tytuł Superprodukt 2012. Czytaj więcej »

  • Pokaż sekret swojego dania

    Piątek, 18 stycznia 2013

    Ponad 400 nadesłanych sekretów, prawie 9000 oddanych głosów internautów i 100 laureatów, którzy przekonali się, że warto dzielić się swoimi tajemnicami z kuchennych notesów. Po ponad dwóch miesiącach trwania konkurs „Pokaż sekret swojego dania” dobiegł końca. Wyboru najlepszych sekretów dokonały autorki blogów kulinarnych. Czytaj więcej »

  • Życzenia dla Małysza od TEEKANNE

    Piątek, 18 stycznia 2013

    TEEKANNE rzuciła wyzwanie zimie! Szereg aktywności, do udziału w których zostali zaproszeni konsumenci marki w sezonie zimowym 2012/2013, organizowanych pod hasłem „herbata rozgrzewa”, miał finał w czasie Pucharu Świata pod Wielką Krokwią. „TEEKANNE WINTER BAR” w Zakopanem – rozgrzał trzynaście tysięcy kibiców, którzy złożyli życzenia i pozdrowili swojego idola na... Czytaj więcej »

  • Karnawał z Vinpolem

    Piątek, 18 stycznia 2013

    Karnawał w pełni – najwyższy czas zaszaleć! Jeśli brakuje Ci pomysłów, jak urządzić niezapomnianą prywatkę dla przyjaciół lub przygotować romantyczny wieczór i przetańczyć go tylko we dwoje – Vinpol ma dla Ciebie kilka podpowiedzi. Czytaj więcej »

  • Trzeci rok kampanii PQS

    Piątek, 18 stycznia 2013

    Rozpoczął się trzeci rok kampanii informacyjnej na temat mięsa wieprzowego produkowanego zgodnie z Systemem Jakości Pork Quality System. W promocji bierze udział także pismo Hurt&Detal. Czytaj więcej »

  • Marka Wedel zaprasza na kolejną odsłonę swojej kampanii reklamowej. Tym razem w niebiańsko lekkim wydaniu pianek Ptasie Mleczko. Czytaj więcej »

  • Projektant Mariusz Przybylski ceniony jest za nowoczesny, innowacyjny i odważny styl. Marka Martini zaś za celebrowanie każdej chwili oraz afirmację życia. Szczęście nie bierze się bowiem z przypadku, tylko z odpowiedniej wobec niego postawy. Od grudnia 2012 r. Przybylski i Martini wspólnie zachęcają do wzięcia życia w swoje ręce i wygrania, między innymi podwójnych zaproszeń... Czytaj więcej »

  • Grzegorz Łapanowski, znany kucharz i zarazem dziennikarz kulinarny, został ambasadorem japońskiej marki Kikkoman i kultowego amerykańskiego sosu TABASCO®. Kontrakt został podpisany na rok i będzie wspierany kompleksowymi działaniami z zakresu public relations przez agencję 5tka PR&Marketing Szeptany. Czytaj więcej »

  • Ruszyło kolejne tournee Decomorreno i Puchatka po stokach pod hasłem „Decomorreno rozgrzewa na stoku”. Obie marki będą widoczne od Podhala przez Beskidy, aż po Sudety (od 12 stycznia do 24 lutego). Czytaj więcej »

  • Rozgrzewka na zgrupowanie

    Wtorek, 15 stycznia 2013

    Gdy za oknem śnieg i mróz, czas skrzyknąć towarzystwo i rozgrzać się przed kolejnym zgrupowaniem! Rusza nowa kampania Warki „RoZgrzewka na zgrupowanie”. Zbierz znajomych i wygrywaj wyjątkowe zestawy piwa i gadżetów Pumy. Czytaj więcej »

  • Nowy drink – Martini Hot!

    Poniedziałek, 14 stycznia 2013

    Najnowsza propozycja Martini to zupełnie nowy sposób na delektowanie się wyśmienitym drinkiem oraz ogrzanie zimowej aury. Doskonałe i aromatyczne, a przy tym proste do przyrządzenia – takie właśnie jest Martini Hot. Drink dostępny jest w zestawach, które zawierają składniki niezbędne do jego przygotowania. Na zimę bądź hot z Martini! Czytaj więcej »

  • Syrop Paola – najsłodsze chwile

    Czwartek, 10 stycznia 2013

    12 stycznia rusza nowa, zimowa kampania syropów Paola (Hoop Polska). Kampania jest kontynuacją opowieści o wspomnieniach inspirowanych smakiem, zapoczątkowanej w letniej kampanii Paoli w 2011 roku. Zimowa odsłona jest oparta na tej samej platformie komunikacyjnej „Syrop Paola – najsłodsze chwile”. Czytaj więcej »

  • Projektant Mariusz Przybylski ceniony jest za nowoczesny, innowacyjny i odważny styl. Marka Martini zaś za celebrowanie każdej chwili oraz afirmację życia. Szczęście nie bierze się bowiem z przypadku, tylko z odpowiedniej wobec niego postawy. Od grudnia 2012 r. Przybylski i Martini wspólnie zachęcają do wzięcia życia w swoje ręce i wygrania, między innymi podwójnych zaproszeń... Czytaj więcej »

  • Baw się, smakuj, błyszcz!

    Czwartek, 10 stycznia 2013

    „Błyszczeć”- to noworoczne postanowienie niejednej kobiety. Teraz, biorąc udział w loterii audioteksowej zorganizowanej dla wafli marki PRINCESSA, to zdecydowanie łatwiejszy do osiągnięcia cel. Codziennie, przez 5 miesięcy, do wygrania błyszczyki L’Oreal, które sprawią, że ponad 45 000 pań zabłyśnie w tym roku nowym blaskiem z ulubionym gadżetem. Czytaj więcej »

  • Wielki test czystych wódek miesięcznika LOGO już za nami. Członkowie redakcji oraz zaproszeni przez nich eksperci i sommelierzy ocenili jakość, smak oraz zapach wybranych wódek z Polski i z zagranicy. Francuska wódka Grey Goose zdobyła uznanie całego jury - trunek został jednym z dwóch zwycięzców testu. Czytaj więcej »

  • Wraz z wkroczeniem w nowy rok, producent całkowicie naturalnych soków marki Premium Fresh&Cool zadecydował o zmianie dotychczasowej nazwy na Lime?a FRESH&COOL. Nową nazwą zostaną objęte wszystkie produkty z Hiszpanii, Czech, Anglii, Węgier, Słowacji oraz Polski. Czytaj więcej »

  • Rusza nowa kampania LOTTE Wedel

    Poniedziałek, 07 stycznia 2013

    Marka Wedel, która poprzez swoje produkty dostarcza konsumentom prawdziwej przyjemności, rozpoczyna nową kampanię reklamową czekolad. Wedel jako Fabryka Przyjemności w nowej kreacji przenosi swoich konsumentów w magiczny świat intensywnej czekoladowej przyjemności. Czytaj więcej »

  • KRAKUSKI – NOWA KAMPANIA TV

    Środa, 02 stycznia 2013

    Krakuski – lider w kategorii ciastek i wafli paczkowanych, rozpoczyna nowy rok silnym uderzeniem. Już od 1 stycznia 2013 w największych stacjach telewizyjnych można zobaczyć nowy spot reklamowy Krakusków. Czytaj więcej »

więcej artykułów